Logowanie

Wprowadzenie

Rozwój globalnej sieci Internet tworzy miejsce do powstawania nowych usług. Jedną z nich jest Internet Banking, poprzez który możesz kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem lub sprawdzisz stan swoich oszczędności.

Dając Ci Internet Banking mamy na uwadze bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie możesz wykonać za pomocą własnego komputera. Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Ci Internet, w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania. Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce.

 

Internet Banking umożliwi Ci:

  1. Sprawdzenie stanu rachunku.
  2. Wykonywanie przelewów.
  3. Tworzenie listy przelewów zdefiniowanych.
  4. Zakładanie lokat.
  5. Uzyskanie informacji o lokatach.
  6. Uzyskanie informacji o kredytach.
  7. Składanie zleceń okresowych.
  8. Śledzenie historii operacji.
  9. Wydruk potwierdzenia wykonania operacji.




 

Mobilna wersja Internet Bankingu.

Mobilna wersja Internet Bankingu, umożliwia Państwu korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Usługa mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do e-konta.
Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami systemu Internet Banking.

 

Mobilna wersja Internet Bankingu oferuje następujące funkcjonalności:

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,
  • koszyk płatności,
  • obsługa lokat terminowych,
  • obsługa kredytów,
  • doładowania telefonów.

 

Korzyści dla klienta:

  • mobilność - interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności "przewodowego połączenia" z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja podczas korzystania z usługi.

 

Bezpieczeństwo.

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem wersji mobilnej są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Szadku lub na stronie internetowej https://www.mobilny.naszbank.pl

Nasze Bankomaty

Bank Spółdzielczy w Szadku
Bank Spółdzielczy w Szadku
ul. Sieradzka 14a
98-240 Szadek
Oddział w Goszczanowie
Oddział w Wodzieradach
Oddział w Warcie
Oddział w Łasku
Filia w Szadku

Bankomaty SGB

bankomaty_SGB
2017 © Bank Spółdzielczy w Szadku

Bank Spółdzielczy w Szadku, ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Łodzi, Wydział XX Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000131266, NIP 829-105-42-16, REGON 000503178, tel.: 438215854, fax: 438216792