Logowanie

Logowanie

Moje Dokumenty SGB - Dokumenty Publiczne

Gdzie użyć BLIKA?

 

Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

Jak zainstalować BLIKA?

 

Aby korzystać z Blika należy zainstalować na swoim telefonie aplikację Nasz Bank lub SGB Mobile, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

 

Jak korzystać z BLIKA?

 

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

 

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 
 
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji.
 

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji.

BLIKUJ mądrze!

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!