Logowanie

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Szadku.

 

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z aplikacją mobilną Nasz Bank, której zaletami są: funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

 

Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, historia operacji na rachunkach, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • logowanie – kod PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca),
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat.

 

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank, jest jednym z elementów tworzących system bankowości internetowej. Może ona służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w ramach systemów Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie IB. Autoryzacja mobilna w aplikacji może zastąpić wiadomości wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze.  Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie, za pomocą wiadomości typu PUSH bezpośrednio do telefonu, nie ponosi się też żadnych kosztów związanych z opłatami za przesłane wiadomości.

 

Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz  ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

 

Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

 

Szczegółowa instrukcja dotycząca aplikacji dostępna jest w poniższym linku – Przewodnik użytkownika - Aplikacja mobilna Nasz Bank

 

W razie wątpliwości zapraszamy do naszych placówek, gdzie uzyskacie Państwo pomoc w zakresie instalacji i obsługi aplikacji.

2020 © Bank Spółdzielczy w Szadku

Bank Spółdzielczy w Szadku, ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Łodzi,
Wydział XX Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000131266, NIP 829-105-42-16, REGON 000503178, tel.: 438215854, fax: 438216792, SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP