Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Szadku.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z aplikacją mobilną Nasz Bank, której zaletami są: funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.
Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, historia operacji na rachunkach, filtrowanie, wyszukiwanie,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- logowanie – kod PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca),
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat.
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jest jednym z elementów tworzących system bankowości internetowej. Może ona służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w ramach systemów Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie IB. Autoryzacja mobilna w aplikacji może zastąpić wiadomości wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie, za pomocą wiadomości typu PUSH bezpośrednio do telefonu, nie ponosi się też żadnych kosztów związanych z opłatami za przesłane wiadomości.
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
Pobierz aplikację Nasz Bank
Przewodnik po aplikacji
- Przewodnik użytkownika dla Klienta Indywidualnego - Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)
- Przewodnik użytkownika dla Klienta Instytucjonalnego - Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)
- Przewodnik użytkownika dla Klienta Indywidualnego - Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS - Apple)
- Przewodnik użytkownika dla Klienta Instytucjonalnego - Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS - Apple)
W razie wątpliwości zapraszamy do naszych placówek, gdzie uzyskacie Państwo pomoc w zakresie instalacji i obsługi aplikacji.
Zapoznaj się z Polityką prywatności
Polityka prywatności dostępna jest tutaj.