Logowanie

Logowanie

Trwały nośnik - Moje dokumenty SGB

Wygodny dostęp w każdej chwili do przechowywanych w wersji elektronicznej informacji.

Bądź na bieżąco i eko

 

Dbasz o środowisko? Chcesz mieć pod ręką wszystkie ważne dokumenty bankowe, np. regulaminy, cenniki? Przejdź na Moje dokumenty SGB i uzyskaj dostęp do elektronicznej wersji dokumentacji.

Moje dokumenty SGB to:

Gwarancja niezmienności

masz pewność, że dokumenty wysłane przez bank się nie zmieniły, gwarantuje to technologia

Aktywne informowanie

poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem.

Pełen dostęp

przechowuj informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto.

Portal Klienta

Dostęp do Twoich dokumentów w wersji elektronicznej uzyskasz logując się do Portalu Klienta.

Najważniejsze informacje

 

Jak uzyskać dostęp?

Aby rozpocząć otrzymywanie dokumentów z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. W tym celu złóż odpowiednią dyspozycję bankowości internetowej lub skontaktuj się bankiem. Pamiętaj, by bank znał Twój aktualny numer telefonu komórkowego. Będzie on potrzebny do logowania i byś zawsze otrzymał powiadomienie o nowym dokumencie, który został do Ciebie wysłany.

Po wyrażeniu zgody sam założysz sobie konto na stronie www i ustawisz hasło.

 

Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie?

Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat.

2022 © Bank Spółdzielczy w Szadku

Bank Spółdzielczy w Szadku, ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Łodzi,
Wydział XX Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000131266, NIP 829-105-42-16, REGON 000503178, tel.: 438215854, fax: 438216792, SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP