Informacje z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału, polityki zmiennych składników wynagrodzeń oraz ujawnień w zakresie płynności Banku Spółdzielczego w Szadku według stanu na koniec 2019 roku.
Informacje z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału, polityki zmiennych składników wynagrodzeń oraz ujawnień w zakresie płynności Banku Spółdzielczego w Szadku według stanu na koniec 2019 roku.
Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków w Banku Spółdzielczym w Szadku.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie) Bank Spółdzielczy w Szadku informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:
W związku z wdrożeniem przez Komisję Nadzoru Finansowego Uchwałą 218/2014 „Zasad Ładu Korporacyjnego”,
Bank Spółdzielczy w Szadku w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich,